سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

85/1/15
1:39 ع

یادداشت هشتم – صبا

فرشته کیست؟ ( بر اساس زندگی واقعی فرشته .. تونه خدا باور کنید ! )

 فرشته با نام واقعی فرشته در تاریخ 7 /1/ 1364 زمانی که سه سال بیشتر نداشت به دنیا آمد . خانواده کنونی اش او را از دور حرم در مشهد پیدا کردند و چون مادر خانواده در شستن ظرف ها دست تنها بود حاضر شد که او را به  کوزتی قبول کند.( خدا منو  برداره از اینجا بذاره اون ور اگه دروغ بگم   )   فرشته فرزند یکی به آخر از 100 فرزند پدرش است که به عبارتی میشود بچه سوم.  

از دیگر اسامی وی میتوان به فری ، فری گل ، فری فیلسوف ،فری خرخون، فری فرفری، شته موفرفری ، نوه دکتر مصدق ، خواهر زاده ی کارخانه ( مربی والیبال)  و مهندس  اشاره کرد.

 خانواده اش به تصور اینکه وی هدیه ای الهی است اسم او را فرشته گذاشتند اما چیزی نگذشت  که همگان پی بردند او کسی جز پسرک فیلم طالع نحس یعنی دیمین نیست   .بنابراین مادرش برای اینکه اجازه کارهای شیطانی به او ندهد او را با یک عدد طناف  به در آشفزخانه می بست و وادارش میکرد ظرف بشوید. ( عاینکش بشکند هر کس دروغ بگوید  )

 

او علیرغم شرارت های بسیار در خر زدن استعداد عجیبی داشته و خر خوانی حرفه ای را در دبستان آموخت و همچنان نیز به این عمل شنیع خویش ادامه می دهد.

او به درس توپ پا در کتاب فارسی اول بسیار علاقمند بود  به طوری که در سالها بعد وقتی وارد دبیرستان شد ساعات ورزش در بازی گل کوچک توپهای زیادی را با پا گل کرد و فری گل   نام گرفت. به گفته شاهدان عینی او حتی سرویس های والیبال را نیز با پا میزد  . در همان سالها بود که با کمک برادرش باشگاه فرسن را راه اندازی کرد .

 

فرشته در دوران دبیرستان توانست با منت کشی فراوان و اجبار و اصرار و سریش بازی با  یک فرشته واقعی   یعنی من   دوست شد ( نه که فک کنی برعکس بوده .. نه   ) و این در واقع نقطه اوج زندگی او به حساب می آید!!

او همه امتحانهایش را از روی دست من تقلب میکرد و شاگرد اول میشد برای همین من معمولا خودم را شاگرد سوم اینا میکردم تا دلش نشکند   . او حتی کنکورش را هم از روی من تقلب کرد و همان رشته ای را قبول شد که من قبول شدم.

 کلا او همه کارهایش را از من تقلید میکند مثلا اینکه الان مثل من دانشجوی ترم 4 کامپیوتر میباشد  منتها ترازش به قوچلند! نرسید تیرون! قبول شد  و الان هم خیلی به من غبطه میخورد که در قوچلند هستم ( به جون 5 تا بچه ام   )

 

او به تازگی کتاب اسمبلی اش  را به من داده است . از ظاهر کتاب معلوم است که بارها و بارها خوانده شده  زیر برخی جملات خط یا ماژیک کشیده شده و در حواشی کتاب ریزنویسی های فراوانی به چشم میخورد  

در خبری که هم اکنون به دست من رسید خوانده میشود که او اسمبلی اش را نمره ای تاپ شده است و سی پلاس 19 و آزمایشگاه کامپیوتر 20 شده است   ( جمله اهدایی من به او :واقعا که خیلی خرابی فرشته .. خرخوون!    )

 

***

تولدت مبارک .. عشق و امید و هستی

الهی زنده باشی هر جای دنیا هستی  

تولدت مبارک .. رو بال تو نوشتم

 فرشته ای که با تو من راهی بهشتم  

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ